loading...
آزران
پسرک بازدید : 12 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

حرفهای شنیدنی از آقای لطیفی اعضاء هیئت امناء حسینیه احمدیه روستای آذران

اوضاع حسینیه وهیئت امناء روستا بهم ریخته است وبنده به عنوان یک نوکرناچیز وناقابل از عزاداران وجوانان عزیز تقاضای همکاری دارم.

آقای لطیفی درموردعزاداری وحسینیه امسال حرفی دارید؟یکی اعضاء هئیت امناء حسینیه روستای آذران

بله بنده همه زندگیم ویکم آبروی که دارم بخاطر امام حسین(ع)وجلسات عزاداری است.

ما امسال بهتر از سالهای قبل توانستیم عزاداری کنیم ودر شب عاشورا توانستیم آقای معصومی رادعوت کنیم که جلسه خوب شد.

برنامه امسال تمام با دقت ونظارت دقیق عملی شدوبنده از تمام عزاداران تشکرمی کنم بخاطر نظم وعزاداری خوبشان.

حسینیه متعلق به تمام مردم است وهرکسی که می تواند کاری انجام دهدباید وارد میدان شود.

بنده به عنوان یکی از اعضاء هئیت امناء حسینیه به کمک ارباب ومردم سالهای بعدی را هر چه بهتر مراسم را برگزاری خواهیم کردوآماده نظرات وپیشنهادات شما عزاداران هستیم ودر پایان از زحمات آقای لطیفیوثانی تشکر می کنم وواقعا این برنامه ها بسیار زحمت دارد که امسال سنگ تمام گذاشتند.

آقای لطیفی مهمترین مشکل شما چیست؟

بهتره خودمونی بگم مهمترین مشکل هئیت امناء ناهماهنگی وتفکر قدیمی اعضای هیئت امناء.

بنده از یک طرف به دنبال برگزاری مراسم پرشور وجدید با منبری ومداح پرتوان هستم که اکثریت جوانان خواهانند ولی متاسفانه از طرفی مشکل بنده آقایان لطیفی وثانی ومعصومی که مخالف این طرح هستندوبه بنده می گویندصبر کنید مابرویم تا شما برنامه هایتان را اجراء کنید.مشکل بعدی ناهماهنگی بین هئیت امناءونبودقاطعیت درتصمیم گیری برنامه ها ودخالت افرادی که هیچ مسئولیتی ندارند،متاسفانه باعث بهم ریختن مجلس می شوند وبعد در گوشه وکنارطوطئه می کنند.

بنده به عنوان یک نوکر ناچیز وناقابل از تمام جوانان دعوت می کنم واقعا عاشقانه وخالصانه همراه ما در تصمیمات باشندتا انشاالله جلسات آذران در بخش خود لااقل زبان زدمردم باشد.

وبنده برنامه هاوتحولاتی را در نظر دارم که هیچ وقت بدون کمک مردم محترم وجوانان عزیز اجرایی نخواهد شد،مگر اینکه با هم بخاطر امام حسین(ع)قدم برداریم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 161
  • بازدید کلی : 937