loading...
آزران
پسرک بازدید : 30 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

حرفهایی از آقای لطیفی یکی از اعضاء شورای اسلامی روستای آذران

 

 

 

با تشکر از شما آقای حسنی که زحمت می کشید تا حرفها را از طریق وبسایت روستای آذران به اطلاع کاربران محترم می رسانید.

 

بنده اعتقاد دارم همیشه حقیقت حق مردم است وچیزی جزء حقیقت بهتر نیست تا مردم بدانند،بنده کلی از وضعیت روستا وبرنامه های روستا را برای شما ارائه میکنم تا مدیون نباشم به مردم

مشکل عمده این دوره ازشورای اسلامی روستای آذران ناهماهنگی وبی اطلاعی ازبعضی حرکتها وکارهای اعضاءشوراء است که موجب کندی وبعضی وقتها موجب کات برنامه ها شده است.

ما اگر نتوانستیم به خیلی ازبرنامه ها وهدفها دست پیداکنیم بخاطر ناهماهنگی رئیس شوراء ودهیاربا اعضاءشوراء بوده است.

که اینجانب نمونه هایی را برای شما ارائه می نماییم:شورای ازران

1.درمورد برنامه بودجه اختصاصی بنده به عنوان یکی از اعضاء شوراء هیچ گونه خبری ندارم واین خودیک مشکل عمده بشمار می رودکه چندین بار به آقایان رزاقی وحسنی تذکر داده ام که بگذارید کارها روشن وشفاف باشد.

2.موردبعدی هزینه هایی که در روستا شده است بدون هماهنگی و مشورت انجام شد که باز دوباره برای اینجانب شفاف نیست که مثلا درگلزار شهداء مسیر آب لوله گذاری شده چقدر واز کجا هزینه شده است.

3.هزینه های کشاورزی وقنات های روستا که در این موردنیزدر مورد مخارج وفاکتور آن هیچ شفافیتی وجودندارد ومورد مهم که اینجانب تا پای گج ریزی زمین رفتم مورد....دام بدر که همایت نکردن آقای رزاقی موجب شدکه مانندسالهای قبل همچنانفقط در حد حرف باشد.

4.بحث بعدی که خیلی از اهالی به بنده اعتراض داشتندمعترض به آقای حسنی دهیاربودند بنده از زمانی که عضوشورای اسلامی شدم اولین هدفم تعویض دهیاری بود برای پیشرفت بیشتر روستا بنده از طرفی مدیون به مردم هستم جهت پیشرفت وبرنامه های خود از طرفی بدون همایت آقای رزاقی ودهیار نمی توانم حرکتی جهت ایجاد برنامه هایم داشته باشم،من از تمام اهالی از کوچک و بزرگ پیروجوان زن ومرد می خواهم که از شوراء بخواهند تا در پیشرفت روستا حرکت کنندواز تمام مسائل سوال وجواب داشته باشند ،بنده ازتمام اهالی تشکر می کنم مرا به عنوان خدمتگذار خود لایق دانستند ودر پایان بگویم که ما می توانیم در این دوره با دهیار جدید وهماهنگی به کارهای بزرگ دست پیدا کنیم.با همایت شدید آقای رزاقی از دهیار مجبور شدیم تا دو باره آقای حسنی باز دهیار بمانند.ولی بنده از هیچ اوضاع وکارهای این دوره از شورای اسلامی راضی نبوده وخیلی از حرفها را هم نمی توانم بزنم،اگر خدا بخواهددر دوره های بعدقسمت شد این عقب ماندگی هارا جبران می کنم همه با هم انشاالله.

ودر پایان تشکر می کنم از تمام اهالی محترم ونجیب روستای آذران وحرفم را زده باشم با این اوضاع فعلی وترکیب اعضاء شورای اسلامی ودهیاری آذران نه تنها 4سال بلکه 40سال دیگر هم پیشرفتی نخواهد داشت  چه از نظر اشتغال ،درآمد،بازگشت جعمیت و...

آقای لطیفی خواسته ها شما ازمردم چیست؟

خواسته بنده از مردم این است که عاجزانه دعوت می کنم برای نجات هر چه زودتر روستا به اعضاء شورا اسلامی روستای آذران کمک کنند.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 160
  • بازدید کلی : 936